پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

واکسن 6 ماهگی

1394/4/9 19:17
نویسنده : یک مامان
417 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره واکسن 6 ماهگیت هم زده شد.خداروشکر درد نداشتی اما تب کردی و شب تا 3 بیدار بودی و نمیتونستی بخوابی و کلی کلافه بودی.امروز هم تب داشتی اما الان بهتر شدی و انشاله که دیگه تموم بشه و اصلا تب نکنی.اینم از این واکسن.آخیییییشزیبا

مونده 3 تا دیگه.یک سالگی که میگن نه درد داره و نه تب.18 ماهگی و 6 سالگی.

ایشاله هیچ وقت مریض نشی مامانی جونم

دیروز اولین غذای کمکیت رو هم خوردی فرنی.قطره آهن و مولتی ویتامین هم اضافه شد.اصلا قطره هارو دوست نداری و دهنت رو محکم میبندی تا من نتونم بهت بدم.

دوست دارم کوچولوی نازنینمبوس

森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字森ガール のデコメ絵文字

بعدا نوشت:

دوتا کار جدید یاد گرفتی عسلم.یکی انداختن چیزهاست.مثلا وقتی روی مبل هستی میدونی اگه چیزی رو بندازی میوفته پایین یا تو روروئک

دیگه اینکه امروز دیدم داری ضربه میزنی این اولین بارت بود و مامانی کلی ذوق کرد.با یک اسباب بازی به یکی دیگه محم میزدی و از تق و توقش لذت میبردیمحبت

پسندها (3)

نظرات (6)

همراه رایانه
10 تیر 94 11:46
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان هانیه
12 تیر 94 15:36
سلام.خیلی خوشحال میشم از تجربیات شما استفاده کنم
یک مامان
پاسخ
قربان شما البته از تجربه همه مامانا عضو شدید؟
منتظر
13 تیر 94 11:15
یک مامان
پاسخ
وبلاگ ندارید؟
انسی
17 تیر 94 23:28
پس کو عکساش؟؟؟ پس اسم پسر طلات چیه؟؟؟ وبلاگت قشنگه....
یک مامان
پاسخ
اول سلام دوم عکس نمیذارم سوم تو پستهای قبلی نوشتم رسا چهارم ممنون
مامان ثنا رضایی
19 تیر 94 13:08
سلام خوبید. دخترم اسهال گرفته نگرانم 6 ماه و 10 روز سن داره. تب اینا نداره ها دو روزه اینطور شده.
یک مامان
پاسخ
عزیزم تو گروه بیاین برا جوابهاتون
مامان حنانه جون
29 تیر 94 23:56
سلام مبارک باشه دندونهای نی نی نازتون من میتونم شما رو به لیست دوستام اضافه کنم متشکرم
یک مامان
پاسخ
سلام ممنون.خواهش میکنم عزیزم باعث خوشحالی منه.