پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

دوندووووووووووون

1394/4/1 8:35
نویسنده : یک مامان
427 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم دیشب حسابی مامانو بابا ذرو غافلگیر کردی.دیدن دو تا دندون کوچولو اونم قبل از پایان 6 ماهگیت در حالی که اصلا تصورشم نمیکردیم واقعا غافلگیرمون کرد.کلی ذوق کردیم و البته بعدش من کلی نگران شدم چون قطره آهن در پیشه و باید بینهایت مراقب باشم سیاه نشن این کوچولوها

 

پسندها (1)

نظرات (3)

منتظر
7 تیر 94 7:19
سلام من تازه با شما و کوچولوت آشنا شدم خوش قدم باشه پسرت نازی چه زود دندون درآورده عکس کوچولوت رو هم بذار ببینیمش
یک مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.سلامت باشی.به دلایلی عکس نمیتونم بذارم
مامان ندا
2 مرداد 94 15:55
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی میتونی منو تو گروه مامانای با تجربه ادد کنی اگه تلگرامه اگه زحمتی نیست بگو تا شماره تلگرامم رو برات بفرستم شرمنده بهت زحمت میدم
یک مامان
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم.راستش گروه پره و مامان منتظر خیلی داریم.من لینک دعوت رو براتون میذارم ایشاله که بتونید اد بشید
مامان ندا
11 مرداد 94 10:13
سلام عزیزم بابات اددت تو گروه مامانای باتجربه ممنونم