پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

این روزها

1396/4/25 15:04
نویسنده : یک مامان
258 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها
این روزها خیلی سخت میگذرن،اما خداروشکر میکنم ،هم بابت سلامت تو و هم اینکه میتونست اوضاع بدتر هم باشه،مادرجون به دلیل نامعلومی(احتمالا سکته)بیمارستان بستری شد و بعد هم جریانات بیخودی بین من و دایی و زندایی رخ داد که عمیقا دلشکسته شدم،پسر قشنگم یادت باشه همیشه ممکنه دلت بشکنه اما نگران نشو،نشین هرروز به دل شکسته ات زل بزن،به زندگیت ادامه بده کم کم حالت خوب میشه و ازت میخوام ارتباطاتت رو با اطرافیانت بیشتر کنی نه اینکه روز به روز کمتر بشه،امیدوارم هرگز محتاج کسب نشی ولی ادمها در طول زندگی شون به هم احتیاج دارن پس همیشه روابطت رو جاری و حسنه نگه دار
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منتظر
8 مرداد 96 0:48
سلام بعد مدتها اومدم اينجا همه اتفاقات جديد مبارك گلپسر اينجا از خاطرات خوب براي دردونه ات بگو مامان جون نه از گله و شكايت، بذار ذهن بچه پاك باشه نسبت به اطرافيان اگه ميخواي با همه ارتباطش رو حفظ كنه🌹🌹🌹 شاد باشيد
یک مامان
پاسخ
دوست عزیزم اتفاقا من مخصوصا نوشتم،برای اینکه زندگی همیشه گل و بلبل نیست و برادرم رو هم خوب میشناسم هرگز برای داشتن رابطه ای خوب با خواهرزاده اش تلاش نخواهد کرد،مهرومحبت رو زورکی نمیشه اورد و چسبوند به بچه و بچه ها هم خیلی خوب خودشون متوجه میشن،بعدشم این وبلاگ رو قرار نیست تو سن پایین بدم به پسرم بخونه ،دلم میخواد دو چشم بینا داشته باشه و بدونه تو موقعیت های مختلف چیکار کنه و از خودش حفاظت کنه
3.280586
18 مهر 96 8:55
2/60965----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل -yektafile.ir- حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند http://yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم ----5/065431