پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

زنبور

1393/9/3 14:52
نویسنده : یک مامان
289 بازدید
اشتراک گذاری

نشسته بود پای نت که دیدم یه چیزی وز وز کنان اومد تو اتاق.اولش فکر کردم یه مگس بزرگه نگاهشم نکردم.از بیخ گوشم رد شد و رفت برگشتم دیدم زنبوره و صاف رفت نشست رو کمد پسری.موندم چه گلی به سرم بگیرم.من حامله و زنبور کشون!!!! استرسحالا چطور بیرونش کنم.کاش الان همسر جان بود و یه کاری میکرد.فقط گزارشش رو بهش دادم اونم با یه گوشیه هنگ شده که خاموش میشد برا خودشسکوت

با هزار زحمت اس دادم و همسر جان فرمودن کاریش نداشته باشسکوت نه آخه من متونم کاریش هم داشته باشمدلخور بعد هم که دستشویی اجباری پیش اومد و تا لحظه قبل دستشویی جای زنبور رو رصد کردم که تکون نخورده بود.اما بعدش که اومدم دیدم نیست.هر چی هم چشم چرخوندم بازم نبود.الانم که دارم اینا رو مینویسم صداش هم نمیاد.همسر هم برام دعا کرده که نیشم نزنه

پسندها (3)

نظرات (8)

رزماری
5 آذر 93 12:36
سلام عزیزم . آره بهتره کاریش نداشته باشی .اینجور وقتها پنجره رو باز کن و با یه پارچه ای چیزی هدایتش کن بره بیرون . مواظب باش من که زنبور نیشم زد تو مورد اصابت قرار نگیری
یک مامان
پاسخ
سلام رزی جون آخه پنجره توری داره نمیشه بعدش هم زنبور جان کلا مفقود شد تا الان احتمالا یه گوشه کناری طفلک خودش به رحمت خدا رفته
رها
5 آذر 93 16:37
)) خیلی بامزه نوشته بودی :d منو زنبور نیش زده اولش خیلی میسوزه و باد میکنه ولی بعدش کم کم خوب میشه...همین مونده بود دیگه زنبورم نیشت بزنه D:
یک مامان
پاسخ
الان تو کدوم رها هستی؟ رها@ خودم یا یه رهای جدید آره واله همین مونده بود فقط
گلابتون بانو
6 آذر 93 14:46
سلام خانومی انشاالله که به سلامتی زایمان کنی. از این روزای آخر بارداریت لذت ببر که خیلی شیرینن! در ضمن یه مادر باید خیلی شجاع باشه!!!
یک مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلی خانوم هم لذت میبرم هم سختی هاش رو تحمل آره مادر که بشی حتی نباید از سوسک هم بترسی
رها@
6 آذر 93 19:21
Eva ,@ esh ja moonde boode
یک مامان
پاسخ
کجا جا گذاشتیش حواس پرت
مامان باران
8 آذر 93 16:35
سلام مامان جدید!نمیدونم تا حالا نی نی ات دنیا اومده یانه.اما ازاین آخرین روزا لذت ببر وتامیتونی استراحت کن!وقت داشتی به وبلاگ ما سرزدی.آپ شده امیدوارم وبلاگت پربشه ازعکسای نی نی
خاطره
2 دی 93 21:32
سلام مامان خانم ني نيت نيومده هنوز
یک مامان
پاسخ
سلام خاطره کجایی تو ؟ چه خبر؟ خوبی؟ هنوز نیومده طبیعی هستم و منتظر.شایدم گذاشته شب سال نو میلادی بیاد
پارمیدا
31 تیر 94 8:06
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
پارمیدا
6 مرداد 94 5:06
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی