پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

ضربه های پایین پسرم

1393/7/28 13:08
نویسنده : یک مامان
241 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز حس کردم چرخیدی.اول ذوق کردم که داره سرت میاد پایین اما وقتی دیدم داری به مثانه ام ضربه میزنی فهمیدم پاهات پا ینه.نگرانت شدم مامانی خیلی پایین ضربه میزدی اینقدر که با خودم میگفتم الانه که دست و پات بزنه بیرون.

امروز با زنداییت حرف زدم قرار شد زنگ بزنه بیمارستانشون از ماما بپرسه که گفت ماما گفته اگه مامان عفونت نداشته باشه معمولا طبیعیه.حالا قرار شد زندایی تا یه ساعت دیگه بیاد دنبال مامان تا با هم برن پیش ماما و از روی شکم معاینه کنه برا موقعیت شما.

مامانی مراقب خودت باش و به موقع دنیا بیا.لطفا بازم بچرخ و پاهات رو بده بالا تا خیال مامان راحت بشه.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سارا
29 مهر 93 12:20
سلام عزیزم دقیقا همین حسو منم داشتم انگاری که پاهای نی نی میخواست بزنه بیرون به دکتر گفتم گفت چون بچه رشد کرده جاش تنگ تر شده و و بزرگتر هم شده واسه همین با پاهاش پایینو لگد میزنه نی نی من هم سرش بالاست و نچرخیده ولی اصلا نگران نیستم چون همه چیز خوبه. تو هم نگران نباش عزیزم اینا طبیعیه.
یک مامان
پاسخ
ممنون عزیزم نی نی من که سورپریز کرد حسابی مامانشو ظرف دو روز چرخید بلا
رزماری
1 آبان 93 8:36
ای جان گل پسر ورجه وورجه هاشو شروع کرده ؟ ایشالا که چیزی نیست صبا جان و به امید تغییر وضعیت بده و به بهترین شکل ممکن منتظر بمونه تا وقت دنیا اومندش بشه و به سلامتی و دل خوش تشریف فرما بشه
یک مامان
پاسخ
مرسی رزی جون اونکه خیلی وقته شروع کرده پسر طلا