پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

این روزها در هفته 20

1393/5/18 12:17
نویسنده : یک مامان
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانبوس

این روزها بیشتر وقت مامانی به گشت و گذار تو نی نی سایت میگذره.چند تا تاپیک خیلی خوب هم پیدا کردم که دارم از اول صفحه به صفحه میخونم تا تجربه نداشته ام زیاد بشه و برای اومدنت آماده بشم.چند تا کتاب هم در رابطه با بارداری و زایمان دانلود کردم که هنوز فرصت نکردم بخونمشون.

وقتی وب مامانای دیگه رو میبینم که همه این مراحل رو پشت سر گذاشتن و نی نی هاشون به دنیا اومدن دلم میخواد منم خیلی زود به اونجا برسم و ببینمت.ایشاله صحیح و سالم بیای بغل مامانی گل پسر قند عسلمبغل

پریروز یه مشتری برای خونه مون پیدا شد که پسندید و گفت امروز بیاد برای قولنامه.اون روز انگار دنیا رو به من دادن.خوشحال بودم که بالاخره این پروژه فروش خونه داره تموم میشه و من و بابایی از این هفته میریم دنبال خونه جدید و بهتر.اما دیشب جناب مشتری که این همه ابراز علاقه کرده بود و ازمون خواهش کرده بود تا شنبه خونه رو به کسی نشون ندیم زنگ زد به بابایی و گفت پشیمون شده.دل مامانی خیلی گرفت گل پسرمدلشکسته حالا تو این بازار خراب بازم باید صبر کنیم.عسل من دعا کن تا زودتر این خونه مون رو بفروشیم و یه خونه جدید بخریم.البته میدونم هیچ کار خدا بی حکمت نیست.اما من دلم میخواد وسیله هایی که برات میخرم رو تو خونه جدید بچینم.الان سرویس تخت و کمدت رو خریدیم اما تو انبار مغازه فروشنده گذاشتیمشغمگین هر چیز دیگه ای هم که میخرم گوشه خونه مادربزرگ و پدربزرگت انبار میشه.

گل پسر مامان.مامانی ازت میخواد یه دعای دیگه هم براش بکنی اما این یکی رو یواشکی به خودت میگه.محبت

پسندها (3)

نظرات (3)

parisa
18 مرداد 93 12:58
خاطره
18 مرداد 93 15:46
سلام عزیزم دعا می کنم خیلی زود برای خونتون مشتری بیاد .. یه مشتری خیلی خوب .. نگران نباش خدا کریمه. من الان هفت هفته و شش روزمه .. رفته بودم سونو تاریخش 8 روز کمتر بود از تاریخی که خودم حساب کردم.. انشالله خدا اونچه خیره برامون پیش بیاره
یک مامان
پاسخ
ممنون خاطره جون.ایشاله که همینطور بشه.نگران سونو نباش.این تاریخها دائم تغییر میکنن.به خودت خوب برس تا نی نی رشدش خوب باشه.ایشاله عزیزم.
خاطره
25 مرداد 93 2:11
سلام مهربانم ..ممنونم به یادم بودی .. لبریز شادی باشی
یک مامان
پاسخ
قربونت تو هم همینطور