پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

غربالگری سه ماهه دوم

1393/5/13 14:06
نویسنده : یک مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سونوی آنومالی رو انجام دادم.شکر خدا همه چیز خوب بود.هفته پیش هم که جواب آزمایش اومد و اونم شکر خدا خوب بود.تو سونو به خانم دکتر گفتم جنسیتش هم بهمون بگین.تا دستگاه رو گذاشت رو شکمم گفت پسره.گفتم مطمئنید؟گفت آره.شوکه شدم.چون همه اش من و بابایی خواب دیدیم دختر داریم اونم چه خوابهاییبی حوصله

اولش خدا رو شکر کردم سالمی.اما کلی طول کشید تا درکت کنم تا هضم کنم که نی نیم با اینکه همه میگفتن دختره پسره.اما امروز صبح دیگه خیلی حالم خوب بود و کلی قربون صدقه گل پسر قند عسلم رفتم.

مامانی تو طلای منی عزیزمی.ایشاله سالم باشی و سالم به دنیا بیای عسلی منمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

خاطره
13 مرداد 93 16:35
به سلامتی انشالله عزیزم مبارررررر که عزیزم خیلی خوشحال شدم
یک مامان
پاسخ
مرسی خاطره جون