پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

غربالگری سه ماهه اول

1393/4/10 11:29
نویسنده : یک مامان
222 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر اینم به خوبی گذشت.جواب سونو هفته پیش حاضر بود و مشکلی نداشت اما جواب آزمایش خون تازه دیروز حاضر شد.متاسفانه خانم دکترم به خاطر زایمان خودش نبود و تا اول شهریور هم نمیاد.دیگه جواب رو بردم به ماما نشون دادم و اونم کامل چک کرد و گفت مشکلی نیستبغلخداروشکر.

دیشب اما نصفه شبی اومدم برم دستشویی بیدار که شدم به خاطر فرم خوابیدنم یه کم یه طرف دلم درد گرفته بود تا اومدم برم د اخل دستشویی یهو یه عطسه ناقافل اومد البته سریع دلم رو چسبیدم اما آنچنان دردی تو قسمت راست دلم پیچید که چشمام سیاهی رفت و همسری از صدای ناله من بدو بدو اومد.طفلک کلی ترسید گفت چی شده؟ بهش گفتم حالا داشت اشکم درمیومدهاآخدیگه کلی ماساژش دادم و خوب شد انگار نه انگار.اما یه ترسی افتاده بود تو دلم که نگو.دیگه همسری کلی باهام صحبت کرد،از حرفاش خنده ام گرفته بود میگفت بابا ملت حامله ان میرن سفر سوار اسب و الاغ میشن هیچی هم نمیشه.یعنی تو فکر کردی با یه عطسه قراره چی بشه.پس اگه اینطوری بود دکترها میگفتن عطسه کردن ممنوعهخندونک

森ガール のデコメ絵文字خدایا کنجی کوچولومو سالم نگه دار به تو سپردمش مراقبش باش森ガール のデコメ絵文字

پسندها (1)

نظرات (11)

خاطره
10 تیر 93 11:45
سلام. تبریک می گم که نی نی دار شدی .. از انرژی مثبت پستت خیلی لذت بردم. برای منم دعا کنید لطفا
یک مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.ایشاله شما هم خیلی زود نی نی دار میشی و من میام بهت تبریک میگم.اون روز دیر نیست مطمئن باش
نیکی
10 تیر 93 16:37
خیلی باحال بود حرفای شوهرت فدات شم ایشالله که تا اخرش هیچ مشکلی پیش نمیاد
یک مامان
پاسخ
آخ نیکی مگه من دستم بهت نرسه.اونطرف نمیای و اینجایی.کجااااااااااااایی؟ ممنون
خاطره
11 تیر 93 15:26
سلام عزیزم قدر دان مهربانی ات هستم و ازت سپاسگزارم . مامان جان برای راهنمایی های خوبت ممنون . انشالله هر چی خیره .. سپردم به خدای مهربون
یک مامان
پاسخ
سلام عزیزم کار مهمی نکردم گلم.حتما هر چی خیره همون پیش میاد.توکل به خدا
مامان خانومی
12 تیر 93 17:19
سلام عزیزم خوبی؟ نترس من از تو بدترم من دهانه رحمم دوختن از این دردا انقد زیاده میگیره ول میکنه نفس ادم سیاه میشه
یک مامان
پاسخ
سلام ممنون.ایشاله همه نی نی ها صحیح و سالم دنیا بیان به خصوص نی نی من و شما
مامان خانومی
14 تیر 93 21:58
سلام انشاا... به امید خدا ممنونم عزیزم بخاطر لطفتت
یک مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان خانومی
14 تیر 93 21:59
سلام انشاا... به امید خدا ممنونم عزیزم بخاطر لطفتت دوست داشتی بیا دوست بشیم خواستی لینک کن و خبرم کن
یک مامان
پاسخ
لینک شدی خانومی
مامان خانومی
19 تیر 93 13:42
لینک شدی عزیز
خاطره
25 تیر 93 18:19
سلام . اومدم بهت بگم از مهربانی هات ممنونم عزیزم امروز فهمیدم قراره مامان بشم .. آزمایشم مثبت بود .. مرسی که همش بهم انرژی دادی ..ممنونتم و التماس دعا
یک مامان
پاسخ
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا نمیدونی چقدر خوشحال شدم خاطره جون.خدا روشکر.ایشاله که یه نی نی سالم و تپل مپل دنیا بیاری.
خاطره
27 تیر 93 16:21
مرسی مهربونم ...ممنونم که این همه محبتت سخاوتمندانه است.. بوووووووووووووس
یک مامان
پاسخ
قربونت برم.لایق اینهمه تعریف نیستم
خاطره
8 مرداد 93 6:37
سلام عزیزم .. آره رفتم سونو .. آخه من علایم بارداری رو نداشتم همش دلم شور میزد. رفتم دیدم تو رحمی هست و به فسقلی کمی بزرگتر از عدس و 6 هفته ای بود میدانم زود رفتم آخه استرس دارم. تازه حالا استرسم بیشتر شد چون هنوز جنین و قلبش نبود
یک مامان
پاسخ
خاطره یه چیزی بگم ناراحت نشی ها.عزیزم خیلی عجولی.تو بارداری باید صبور باشی.9 ماه انتظاره.تو که نمیخوای هر روز استرس داشته باشی.سونوهای زیادی برای نی نی خوب نیست.وقتی زود بری و قلب رو نبینی به جای اینکه آروم بشی بیشتر استرس میگیری.اگه ویار نداری اصلا مهم نیست.مطمئن باش بارداریت سالمه و جایی از کار نمی لنگه.ویار ممکنه خیلی دیرتر شروع بشه.مراقب خودت باش و استرس هم ممنوع
مامانی
24 شهریور 93 10:41
سلام حرفاتون آدمو دلگرم میکنه .من تازه یه ماهه حاملم هفته 6.خیلی نگرانم و میترسم .برای بفهمم بچم سالمه باید چیکارا کرد .به نظرتون همه آزمایشا ضروریه ؟.راستی به منم سر بزن
یک مامان
پاسخ
مبارک باشه عزیزم.به سلامتی.اول از همه یه سونو برا تایید قلب میدن که من وقتی 7 هفته و 1 روزم بود رفتم.زودتر بری ممکنه هنوز قلب تشکیل نشده باشه الکی استرس بگیری.بعدم دکتر یه سری آزمایش خون میده که انجام میدی.اینایی که دکتر میگه رو حتما انجام بده گلم.میام پیشت