پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

بارداری+بیبی چک

1393/4/5 9:58
نویسنده : یک مامان
4,831 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته نیومدم.امروز آخرین روز از هفته 13 بارداری هست.منم این عکس رو یه جورایی برای اونایی میذارم که ممکنه تو روزهای اول کلی سوال داشته باشن در مورد بی بی چکشون.

میتونید سیر افزایش هورمون رو ببینید.درست یادم نیست مال روزهای چندم سیکل بودن اما آخریش مال روز 28 ام بوده.بهتون توصیه میکنم از بیبی چکهایی که من تو دو روز آخر استفاده کردم استفاده کنید.چون اونی که شماره4داره با کناریش که مستطیل سفیده تو یه روز گذاشته شدن.خودتون تفاوت رو ببینین.

ایشاله همه اونایی که میخوان نی نی دار بشن خدا د امنشون رو سبز کنهمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بله من با همون فولیکول 14 باردار شدم اونم در ماهی که اصلا انتظارشو نداشتم.خدایا هزاران بار شکرتمحبت

پسندها (1)

نظرات (4)

رها@
6 تیر 93 18:18
Kho alan in ke gofti yani che???? Vase ma ham tozih bede dige! Man ta hala az ina estefade nakardam nemidoonam chejoori bide? Manzoorat por rang boodan e khotoote?
یک مامان
پاسخ
آخه عزیزم اینا رو که بخری روشون دستور استفاده شو نوشته.دیگه توضیح دادنش توضیح واضحاته که.حالا ایشاله به وقت استفاده اش که رسیدی اگه سوالی بود در خدمتتون هستم.ماشاله اونجا که شوما هستی بهترین نوعش هست بابا
رها@
9 تیر 93 8:33
mamnoonam az tozihe besyar daghighet !!!
یک مامان
پاسخ
ای بابا ناراحت نشو دیگه رها منکه چیزی نگفتم که.آخه دستور استفاده اش که روشه اینا دو تا خط دارن که برای بارداری باید هر دو تاش قرمز بشه.مقدار هورمونها که کم باشه صورتی میشه وقتی هورمونها بالا میره اینهام پررنگ تر میشن.اما ممکنه حالت اشتباه هم پیش بیاد که رو جعبه شون توضیح داده و خیلی راحته.معمولا اون اوایل واسه همه شک و شبهه پیش میاد که با وجود خط دوم صورتی باردارن یا نه که این میتونه راهنماشون باشه
مامان سیما
10 تیر 93 0:19
به منم بی بی چک این خبر خوب رو داد
یک مامان
پاسخ
هیجانش قابل وصف نیست
بانو
30 آبان 93 21:03
ببخش مارك بي بي با قاب سفيد چيه
یک مامان
پاسخ
چه سوال غیر منتظره ای اگه اشتباه نکنم مدیکور بود