پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

متخصص

1393/2/1 15:17
نویسنده : یک مامان
207 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه رفتم پیش یه متخصص زنان.البته با کلی مشقت چون من و مامانم جمعا 6 ساعت صبر کردیم تا نوبتم بشه و من برم داخلآخ

خانم دکتر اما انقدر مهربون و با انرژی بود که من کلا همه چی یادم رفت.جواب سونو رو دید و حرفام رو شنید و بهم گفت یه سونو برای قضاوت درباره ناباروری اصلا و ابدا امکانپذیر نیست.بهم کلی روحیه داد و گفت که اصلا نگران نباشم .

خلاصه که برام یه سری آزمایش داد تا روز سوم پری انجامشون بدم و برای همسری هم آزمایش نوشت و قرار شد جواب هر دو رو ببرم بهش نشون بدمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 15:32
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
یک مامان
پاسخ
باشه خانومی رای دادم بهشون
مامان راضیه
6 اردیبهشت 93 13:35
خب خدا را شکر..........انشالا پست بعدیت بیام . و خبرای عالی بشنوم
یک مامان
پاسخ
انشالله
مامان سیما
10 تیر 93 0:18
عزیزدلم خدا یارت باشه همیشه