پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

مصائب سونوگرافی

1393/1/26 10:31
نویسنده : یک مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سونوگرافی داشتم واسه اطمینان از سلامتیم.بعد شما فکر کنین منی که با خوردن یه لیوان آب نیم ساعت بعد باید برم دستشویی با خوردن 12 لیوان آب کارم به کجا کشیده بوداسترس

یعنی مجبور شدم تا قبل رفتن تو اتاق دکتر سه بار برم دستشویی و یه کم تخلیه کنم.دلم درد گرفته بود.تازه اومدم خونه هم 3 بار دیگه رفتم دستشویی و تا شب یه درد خفیفی تو کلیه هام حس میکردم.اصلا هم دلم نمیخواست حتی یه قطره آب بخورم.

میبینی مامانی اینا تازه اولشهخنده

حالا موندم اندازه فولیکول14 تو روز 16 سیکل خوبه یا نه؟متفکر

به قول یه بنده خدایی همه چیز دست خداست.با فولیکول کمتر از اینم باردار شدن و با فولیکل بالاتر از اینم بوده که باردارنشدن.باید دید کی وقتش میشه :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها@
26 فروردین 93 20:06
Oon bande khoda harfe hesab zade
یک مامان
پاسخ
بلی عین خودمه همیشه حرف حساب میزنه
مامان راضیه
28 فروردین 93 19:40
فولیکول را ولش کن......همش دست خداست ...من باورم نمیشد هیچ وقت لذت مادری را بچشم ولی آخرش داد......دیر داد ولی داد.......به تو هم میده مطمئنم
یک مامان
پاسخ
ممنون از قوت قلبت.خیلی بهم چسبید و کلی انرژی داد