پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

این روزها

1393/1/23 12:33
نویسنده : یک مامان
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها گاهی فکرهای منفی به سراغم میان.که اگه این ماهم نشد چی؟

خدا جونم به من آرامش بده و صبوری.نی نی قشنگم مامانی زودتر از اون دنیا دل بکن و بیا پیش من.

خدایا این بنده کم طاقتت رو مورد لطف و رحمت خودت قرار بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها@
24 فروردین 93 10:09
Har chi ke khoda bekhad mamani joonam...ye zare sabr kon khob ! Khoda hanooz dastoor nadade biyam ! Miyam...zoode zood...faghat to ye zare sabr dashte bash ke khoda ejaze bede...dooset daram mamani joonam...
یک مامان
پاسخ
قربون خاله رهای عزیزززززززز
مامان راضیه
25 فروردین 93 12:27
سلام مامانی مهربونتو را خدا زورکی از خدا چیزی نگیر بگو خدایا هر وقت دلت خواست اصلا اگه دلت خواست
یک مامان
پاسخ
من زورکی نمیخوام ازش عزیزم.فقط اونی که تو دلمه بهش میگم.خدا میگه تو بخواه تا من اجابت کنم.مثبت بنگر به قضیه خانومی.الان من کلی انرژی مثبت میخوام ها