پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

28 ماهگی

1396/2/10 16:02
نویسنده : یک مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز قبل 28 ماه گلپسر هم پر شد

الان من یه پسر شیطون دارم که دایم در حال ریخت و پاشه و فعلا هم هیچ خبری از آمادگیش برای از پوشک گرفتن نیستچشمک

عسل من کلی ما رو با کارهاش سوزپزایز میکنه.مثلا چیزی رو میشنوه و به خاطر میسپره در صورتی که مستقیم با خودش صحبت نشده باشه و بعد از همون کلمه در یک مکان و زمان دیگه به دستی استفاده میکنه و حسابی ما رو شگفت زده میکنهمحبت

من نگران جدا کردن جای خوابش و از پوشک گرفتنش هستم، امیدوارم هر دوتاش به خوبی بگذره مثل از شیر گرفتنش

یه جورایی خیلی دلم برای الانش تنگ خواهد شد و خیییلی دلم میخواد از تک تک لحظات کوچولو بودنش لذت ببرم ولی علاقه بیش از اندازه من و بغلهای زیادم میبینم براش خوب نیست و داره وابسته میشه پس علی رغم میلم مجبورم تا حدی کمترش کنم به خاطر خودشآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)