پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

بیماری

1394/7/1 16:27
نویسنده : یک مامان
294 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه قشنگم فکر کنم سرماخوردی اولین بیماریت بعد دنیا اومدنت.اگه واکسن ها و دندون دراوردن هات رو فاکتور بگیرم تا حالا این مدلی ندیده بودمت.از صبح که بیدار شدی یه ریز غرغر و نق نق و گریه.اشک میریزی زیاد و من حسابی کم آوردم.خیلی خسته شدم.برعکس بابا امروز دیر میاد.مادرجون و آقاجون هم مریض هستن خودشون و من تنهام با تو کوچولوی پر گریه.آبریزش بینی داری و بی قراری.همین فقط.ایشاله زود خوب بشی.نبینم مریضیت رو هیچ وقت عسلم

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منتظر
2 مهر 94 23:23
سلام نازي ني ني گلي سرما خورده ايشالا زود خوب شه خاله اي عمه اي زن دايي زن عمو كسي نيست بياد كمكت دست تنها سخته كه نه عزيزم من وبلاگ ندارم منتظرم تا اگه خدا خواست ني ني بهم داد شروع كنم راستش توي اقدامم و يكسالي ميشه منتظرم دعا كن
یک مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بهتره شکر خدا.دیگه مادر بودن سختی هم داره.مامانم نزدیکمه کاری باشه میاد.ایشاله که یه زودی خبر نی نیدار شدنت رو همینجا بهم میدی
مامان راضیه
16 مهر 94 13:06
وااااااااااااای مینا جون باورم نمیشه من بعد از بیش از یک سال برگشتم نی نی دار شدی؟چشمت روشن ذوق کردم به قران....انشالا خوشقدم باشه
یک مامان
پاسخ
سلام عزیزم .شما مامان معصومه کوچلو هستی؟ آره الان پسرم تو 10 ماهه.ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی بازم بیا پیشم خوشحال میشم