پسر طلای منپسر طلای من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زندگی نوشت های یک مامان

هعی

1393/1/9 14:53
نویسنده : یک مامان
163 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز 31 پری بود و هیچ خبری ازش نبود کلی ذوق داشتم و حتی دیروز بیبی چک هم گذاشتم که منفی شد :( الان هم که پری اومد و دروغ چرا کلی ناراحت شدم و گریه کردم.میترسم که نکنه من یا همسر یه کدوم مشکلی داشته باشیم.خداجونم خودت بهم کمک کن.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

رها@
9 فروردین 93 14:32
Azizam,khoshgelam,maman khanoomiye ajoooole man...cheghadr to akhe zoghe nini dari hoooom??? Sabr dashte bash kami dokhtaram...to taze shoroo kardi...man ke az ghabl behet gofte boodam ke hata ta 1 sal ham okeye...oonghadr atrafam ziyad didam ke nagoo...pas motmaen bash hich moshkeli nist o faghat aramesh dashte bash...oon doahaee ke gofte boodam behet yadete? Hamoona ro ba khoda begoo ta aroom beshi...bashe?
یک مامان
پاسخ
وای رها جون چه خوب شد که تو اینجایی.من اصلا نمیدونم چرا این همه به هم میریزم هی میام خودمو کنترل کنم باز میبینم همه وجودم شده پر از غصه اما خب باید صبوری کنم.میخوام پیش یه متخصص خوب نوبت بگیرم حالا حتی اگه بگه دو ماه دیگه نوبتم میشه بازم میرم.بعد اگه تا اون موقع حامله شدم که چه بهتر اگه نه که میگم یه چکاپ کنه هم منو هم همسری رو تا خیالم راحت بشه.من امسال مامان میشم حالا ببین
رها@
9 فروردین 93 14:54
Azizam,khoshgelam,maman khanoomiye ajoooole man...cheghadr to akhe zoghe nini dari hoooom??? Sabr dashte bash kami dokhtaram...to taze shoroo kardi...man ke az ghabl behet gofte boodam ke hata ta 1 sal ham okeye...oonghadr atrafam ziyad didam ke nagoo...pas motmaen bash hich moshkeli nist o faghat aramesh dashte bash...oon doahaee ke gofte boodam behet yadete? Hamoona ro ba khoda begoo ta aroom beshi...bashe?
یک مامان
پاسخ
وای رها جون چه خوب شد که تو اینجایی.من اصلا نمیدونم چرا این همه به هم میریزم هی میام خودمو کنترل کنم باز میبینم همه وجودم شده پر از غصه اما خب باید صبوری کنم.میخوام پیش یه متخصص خوب نوبت بگیرم حالا حتی اگه بگه دو ماه دیگه نوبتم میشه بازم میرم.بعد اگه تا اون موقع حامله شدم که چه بهتر اگه نه که میگم یه چکاپ کنه هم منو هم همسری رو تا خیالم راحت بشه.من امسال مامان میشم حالا ببین
مامان شایان
9 فروردین 93 17:08
خانمی خیلیییییییییییییییییییییییییییی زوده بری ناامید شدم من خودم 8 ماه طول کشید و دکتر گفت تا 1 سال طبیعیه و اگر بد از 1سال نشد باید ببیای دکتر. امیدت به خدا باشه خانمی
یک مامان
پاسخ
چه کنم عزیزم که این دل واسه خودش هر جا بخواد میره.میدونم زوده.فقط میخوام مطمئن بشم هیچ کدوم مشکلی نداریم تا خیالم راحت بشه.برام دعا کن عزیزمکاش آدرست رو میذاشتی
رها@
9 فروردین 93 17:56
رها@
9 فروردین 93 17:56
Baraye poste bala...ashkam daroomad
یک مامان
پاسخ
عزززززیزم چرا اشکت دربیاد قربونت برم من
مامان راضیه
9 فروردین 93 18:05
سلام خانومی خانوما..وبلاگ من را بخون شاید برایت جالب باشه....من بعد از 3 تا بچه خدا چهارمی را اجازه داد برایش مادری کنم.....ناامید نباش اون همیشه بهترین را واسه ما می خواهد
یک مامان
پاسخ
عزیزم میدونم تو هم خیلی سختی کشیدی، میدونی من حتی نمیدونم که آیا همه چیز درسته یا نه؟ مثلا من و همسر مشکلی داریم یا نه؟اگه از این بابت خیالم راحت بشه خیلی خوبه.برای منم دعا کن عزیزمخداروشکر که مامان شدی.به خدا انقدر خوشحال میشم میفهمم یکی مامان شده
مامان راضیه
10 فروردین 93 13:19
نمیدونم اهل کدوم شهری ولی حتما یه مرکز ناباروری تو شهرتون هست اونجا سر بزن تا آزمایشات لازم را برایت بنویسن..انشاالله که چیزی نیست
یک مامان
پاسخ
عزیزم من تا حالا چیزی از مرکز ناباروری تو شهرمون نشنیدم.شهر من اونقدر بزرگ نیست که از اینا داشته باشه.قبل عید رفتم متخصص زنان تو کلینیک بیمارستان اما هیچی بهم نگفت و هیچ آزمایشی هم نداد.حالا میخوام برم پیش یه متخصص زنان البته یکی بهتر اونم تو مطب خودش و بگم اگه چیزی لازمه برام بنویسه.اون قبلیه گفت اگه بعد 4 ماه حامله نشدی بیا.این که سومین ماه اقدام بود و البته اولین ماه اقدام به صورت جدی نبود.دکترها هم انقدر سرشون شلوغه که یکی دو ماه دیگه نوبت میدن.
مامان راضیه
11 فروردین 93 12:03
پس اگه شهرت مرکز ناباروری نداره پیشنهاد میدم یه سر بیا اصفهان یا تهران......من خودم مثل تو اولش همش میترسیدم نکنه مشکلی باشه بعد که رفتم یه سری آزمایشات تخصصی دادن خدا را شکر هر دو سالم بودیم......متخصص زنان هر چه هم خوب باشه فکر نکنم تا حد این مراکز باشه.........
یک مامان
پاسخ
چه جالب راضیه جون پس تو هم اولش مثل من فکر میکردی.من فقط نمیدونستم باید کجا برم.آدم این وقتها نمیدونه باید از کی بپرسه.نمیدونم چطور و کی بشه که من بتونم بیام تهران.بازم یه پرس و جو میکنم اینجا.زنداداشم پرستاره شاید اطلاعات بیشتری داشته باشه.در جریان اقدام من هم هست و مستونم راحت باهاش صحبت کنم ممنون راستش راضیه جون شما که رفتی تو این مراکز چطور بود؟ چیکار کردی و هزینه هاش چقدر بود؟
مامان راضیه
12 فروردین 93 16:09
راستش عزیزم....اولش که میری میپرسه باره اوله میای یا نه..بار اولت که باشه فرق داره..پرونده تشکیل داد برام بعدش رفتم پیش دکتر کلانتری...البته من اصفهان هستما......واسشون توضیح دادم که نمیدونم مشکل داریم یا نه فقط میخواهم مطمئن شم و واسه ترسم اومدم.ایشونم آزمایشات لازم را نوشتن هم برای خودم هم همسرم.....بعدش که بردیم خدا را شکر چیزی نبود....هزینه هاش هر بار که رفتم تا اومدم بیام بیرون 50 تومن خرج کردم
یک مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون گلم راستش اینجا تحقیق کردم مرکز ناباروری نداره نزدیکترین مرکز هم3 ساعت فاصله داره و من حتی نتونستم اسم و آدرسی ازش گیر بیارم.تهران هم که به این زودی ها شاید نرم و کلا نشه.پس به گمونم باید برم پیش یه متخصص زنان و زایمان.که اونم میره برای بعد تعطیلات و البته نوبت که بدن میشه یکی دو ماه دیگه
یه دوست....
19 فروردین 93 14:36
سلام ...خانومی راضیه جان راست میگه ..هر وقت خدا بخواد و خودش صلاح بدونه یه بچه ناز خوشگل میذاره تو دامنت ..عجله نکن...راضیه هم خیلی صبر کرد ..خیلی حرفها شنید ..خیلی سختی کشید..ولی تحمل کرد...ولی نا امید نشد...انقدر که حالا داره با یه دخمل ناز زندگیشو ادامه میده..پس عجله نکن..همه چی سر وقت...از خدا نا امید نشو که دستت رو یه جایی میگیره و به آرزوت میرسونه. مطمئن باش
یک مامان
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم.توکلم به خداست
یه دوست........
19 فروردین 93 14:49
راستی مامان عجول ..اگه خیلی خیلی نارحتی تهران یه کیلینیک هست به اسم ابن سینا که برا ناباروری هستش..میتونی اونجا هم ماجعه کنی..دیگه چی؟حالا راضی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک مامان
پاسخ
خدانکنه نیازی به اونجاها داشته باشم.ایشاله خودش بیاد